Ha a velem egyidős negyvenes pasi húszéves csajt keres, akkor kinek kellek én?

22-es csapdája. Tárkeresés.

Kamaszkorom legszebb nyara rémlik fel, amikor gondtalanul süttettem a hasam, és nem törődtem semmi mással, csak, hogy jó áll e a bikini rajtam, és hogy felszedjek egy férfit. Huszonéves csitriként semmi de semmi kedvem nem volt ahhoz hogy lekössem magam, csak apró örömöket, néhány éjszakás kalandokat kerestem. Éltem. És nem is akárhogy.

Aztán jött a kék szemű herceg, és beleszerettem. Házasság, gyerekek, válás. Tipikus nagy magyar sztori. Apuka lelépett a farkát, oh pardon, az álmait követve, én pedig itt maradtam két kölökkel. De, amíg a házasság szex része full ellaposodott, pedig, hát szerintem, ő az egyetlen férj volt, aki nem panaszkodhatott arra, hogy az asszony csak gumikesztyűben fogja meg ékességét, és a száját soha nem használja, mert majdhogynem minden belefért a szexbe. Nem ez volt, ami megölte a házasságot. Ami neki hiányzott az az ajnározás, hogy folyton megdicsérjem, hogy de  szép az inged, de jó az illatod, szuper a cipőd. Az ingeket együtt vettük, a parfümjeit tőlem kapta, a cipőmániát én ragasztottam rá. És neki még hiányzott, hogy körberajongjam. Bezzeg a másik csaj mindig megdicséri... basszameg... Így hiúsága teljében elmasírozott ahhoz, aki az egóját magasba emelte. Nekem 15 év után, már nem ment, főleg úgy, hogy az elől sáfrányos, hátul vonalkódos gatyáját én mostam. Szóval, nem csak a tökéletesre glancolt énjét láttam. 

infidelity-379565_960_720.jpg

Na mindegy, ment. Bár mindig furdalt a kíváncsiság, hogy miután együtt laktak, a csaj ugyanúgy istenítette e?

De kanyarodjunk vissza a tárkereséshez. Nőiességem teljében vagyok. A libidóm az egekben, de már nem csak egy-két éjszakás partnert keresek, hanem kicsit hosszabb távra. De, a korombeli pasik nagy része a vele korú feleségét fiatalabbra cserélné. Az idősebb pasikhoz fiatalnak érzem magam a fiatalokhoz pedig, hát na, ők csillapítják meglévő szexuális étvágyamat, de nem akarok még egy gyereket.

Szóval ott tartok, hogy sehol.

Hol vannak az aktív életet élő, jól kinéző negyvenes férfiak, akik nem a húszasok hamvas egónövelő, kapuzárási pánikszerű csillivillijét keresik?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://silverrain.blog.hu/api/trackback/id/tr6412476691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sadist 2017.05.09. 00:18:48

Uh, nagyon el vagy tévedve már a párkapcsolat- és szexpiaci alapokat tekintve is.

"Nőiességem teljében vagyok."

Nem, dehogy vagy. Közel sem. Egy nő 18-23 éves kora között van nőiessége teljében. Gyk. ekkor van a legnagyobb esélye egy magas szintű férfit fogni. Csak szexre és állandóra is, de ezt a nők többsége képtelen felfogni. Azt hiszik, hogy ha huszonévesen 8+-os pasasokkal dugathatják magukat, akkor majd ha megunták a csúcsrakúrást és a faszkörhintázást, akkor kiemelnek ezek közül egyet és ő lesz az, akivel családot alapítanak és leélnek mellette egy életet. Aztán koppannak, ahogy a fentebbi példában is.

"Aztán jött a kék szemű herceg, és beleszerettem. Házasság, gyerekek, válás. Tipikus nagy magyar sztori. Apuka lelépett a farkát, oh pardon, az álmait követve, én pedig itt maradtam két kölökkel."

Most komolyan, mit vártál? Nyilván a hűsége és az egyéb belső értékei miatt mentél hozzá, nem pedig azért, mert jóképű és rengeteg nő megfordult az ágyában.
Te is pontosan azt a tipikus hibát követted el, amit az előbb vázoltam. Azt gondoltad, hogy ha a kék szemű hercegnek jó voltál ahhoz, hogy megdugjon, akkor ahhoz is elég jó vagy, hogy egy életre lehorgonyozzon melletted. Hát nem. A kék szemű herceg nem a te szinted, soha nem is volt, ha hosszútávú párkapcsolatról van szó.

"A libidóm az egekben, de már nem csak egy-két éjszakás partnert keresek, hanem kicsit hosszabb távra."

Hajadra kenheted az egekben lévő libidódat, ha a férfiaknak nem áll fel a cerka az amorf tested látványától. A férfiak farkát nem lehet átverni, inkább egy ropiseggű húsz éves hetente kétszer, mint egy 40+-os öregasszony naponta. A minőséget egyszerűen nem lehet a mennyiséggel pótolni. Ez nektek negyvenes nőknek elég rossz hír, mert a szex minőségi és mennyiségi részéből csak a mennyiségben tudtok versenyezni a húszéves korosztállyal.

"De, a korombeli pasik nagy része a vele korú feleségét fiatalabbra cserélné. Az idősebb pasikhoz fiatalnak érzem magam a fiatalokhoz pedig, hát na, ők csillapítják meglévő szexuális étvágyamat, de nem akarok még egy gyereket."

Pedig bizony egy 40+-os nőhöz, ha jól tartja magát, akkor kb. 55+-os, átlagos pasas illik, akinek már van gyereke és nem akar többet.

"Hol vannak az aktív életet élő, jól kinéző negyvenes férfiak, akik nem a húszasok hamvas egónövelő, kapuzárási pánikszerű csillivillijét keresik?"

Húsz évvel ezelőtt ott voltak mindvégig az orrod előtt, csak nem vetted őket észre, mert azzal voltál elfoglalva, hogy a csúcs kanokkal dugasd magad (első bekezdésed).
Aztán ezek a huszonévesen még esetlen, szorongó, lesajnált srácok szép csendben családot alapítottak Átlag Jucival, vagy ha kikupálták magukat és kellően megedződött az egojuk, hogy elviseljék a visszautasításokat és leszarják a nőket, akkor élvezik, hogy most már ők vannak nyeregben. Nyilvánvaló, hogy a huszonéves csajokat fogják hajtani, nem az elhasznált 30-40+-os nőket. Igazából mi a francért akarnának egy öreg nőt akár csak dugópajtinak is? Ha huszonévesen nem kellettek a vele egykorú nőknek, akkor most miért vállalnák őket állandóra?

Az egyedül maradt negyvenes nők nagy része saját magának köszönheti a sorsát. Fiatalon, amikor a legmagasabb árat lehetett kérni magukért a húspiacon, akkor kellett volna hosszútávon gondolkozni, nem pedig feláldozni a jövőt a rövidtávú örömökért.
És ezt a megdugom, gyereket csinálok neki, aztán lelépek típust is ők hozták létre és tartják fenn. Ha párválasztáskor valóban figyelembe vennétek olyan belső tulajdonságokat, mint megbízhatóság, elkötelezettség, hűség és nem csak a nemiszervetek után mennétek, nagyságrendekkel kevesebb ilyen eset fordulna elő.

Irbisz 2017.05.09. 17:10:31

"Hol vannak az aktív életet élő, jól kinéző negyvenes férfiak, akik nem a húszasok hamvas egónövelő, kapuzárási pánikszerű csillivillijét keresik?"

Vagy hazasok mar, vagy nem akarnak egyaltalan elkötelezödni.

Silver Rain

Friss topikok

Címkék

élet (1) férfiak (1) (1) nők (1) szex (1) vágyak (1) változás (1) Címkefelhő

Archívum

süti beállítások módosítása