Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Top 3 szexuális fantázia - tényleg minden férfi Monica Lewinsky-t akar?

pexels-photo-351127.jpeg

 

Kávézni voltam a barátaimmal, mert új életem elején megfogadtam, több időt szánok kicsit elhanyagolt társasági életemre.
Miközben az isteni lattémat kortyolgattam, szóba került a blogom is.
- Miről írsz legközelebb? - kérdezte Feri (nevezzük most így)
- Talán a vakondok nemi életéről. Komolyan fogalmam sincs. - mondtam én, mire Feri azt javasolta, ha már szex, inkább az erotikus fantáziákról írjak.
- Mint például? Arról, hogy minden nő azt szeretné, valaki dobja fel a konyhapultra és istenesen elégítse ki? - kérdeztem vissza, és agyamban, bevallom érdekes képek kezdtek villogni.
- Hát, azt nem tudom, ti nők miről fantáziáltok, de azt el tudom mondani, a férfiak többsége miről. - mondta.

És mesélt...

Nem fogom őt idézni, de leírom végül asztaltársaságunk egyöntetű véleménye alapján (ez csak 4 fős statisztika, nem a szentírás) mely erotikus fantáziák lettek a dobogósok.
Ti meg jól idekommentelhetitek, szerintetek mi maradt ki!

1. Az orális szex
Ezek szerint nem csak Bill Clinton élvezi, ha az asztal alatt lefurulyázzák. Minden férfi szereti, s mind (tényleg?) gondol is rá, hogy jó lenne a barátnő fejét ott lennt látni.
Meglepődve tudtam meg, hogy nem is ritka, hogy a nők nem hajlandók az orális szexre, és akadnak, akik csak a hátukra fekve várják az orgazmust. (megint csak tényleg?)

 2. Édeshármas
Kérdez meg néhány férfit, mi jobb egy jó szexnél egy nővel, sokan fogják rávágni - az jobb, ha 2 nővel megy a menet. Legalábbis fantáziálni sok férfi fantáziál az édeshármasról. (szerintem sok nő is, de ez most a fiúk listája)
Aztán, hogy gyakorlatban tényleg olyan jó-e, mint a vágyakban? Egyik beszélgetőpartnerem sem tudta megmondani.

 

rough-sex.jpg

 

3. Análszex
Szinte holtversenyben végzett az édeshármassal, úgyhogy akár előrébb is tehettem volna a listán. De komolyan, ez ilyen izgató? Bevallom, a szex ezen részében én prűd vagyok, vallom, hogy az a lyuk nem az a lyuk. Mások meg máshogy vélekednek. Az viszont tény, hogy a férfiak vágyaiban gyakran szerepel az análszex.


Végül nem írtam a vakondok nemi életéről, mert kávézásom végén 3 másik témám is akadt, úgyhogy roppant elégedett vagyok. Tényleg jó, hogy kibújok a csigaházból és újra "randizok" a barátaimmal.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://silverrain.blog.hu/api/trackback/id/tr2112499583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Irbisz 2017.05.12. 13:08:58

A 4 ferfinak milyen idös a felesege, mi az iskolai vegzettsegük miota hazasok?
Illetve milyen települestipuson elnek/eltek?

Siilver 2017.05.12. 15:42:44

@Irbisz: Bocsáss meg, nem tudtam, hogy ez egy kérdőív, ahol ilyen kérdésekre válaszolni kéne. Ez itt nem egy doktori disszertáció...

Irbisz 2017.05.12. 17:27:17

@Siilver: mit szegyellsz ilyen artalmatlan kerdeseken egy anonim blogon, foleg ha ez a tema? Nem azt kerdeztem hogy, mikor, kivel...

Silver Rain

Friss topikok

Címkék

élet (1) férfiak (1) (1) nők (1) szex (1) vágyak (1) változás (1) Címkefelhő

Archívum

süti beállítások módosítása