Ha bezáródik egy ajtó...

pexels-photo-277593.jpeg

Azt szokták mondani, ha valahol bezáródik egy ajtó, biztosan kinyílik egy másik. Vagy egy ablak.

Nos, az én életemben is zajlik valami.
Bezáródik egy ajtó...bár a kilincs még a kezemben van. Vagy legalábbis én azt hiszem, uralom a helyzetet és még dönthetek.
Dönthetek, hogy elengedjem-e a francba és hagyjam becsukódni azt az ajtót, vagy rántsam vissza, és tárjam ki megint.

Még agyalok, s addig nyitva marad. Résnyire. Aztán kiderül. 

Bevallom nem nagyon akartam ám én változást. Kell az a nyavajának. Becsontosodott, szokásaihoz és rigolyáihoz 10 körömmel ragaszkodó nőszemély már nem ugrabugrál, nem változtatgat, ha nem muszáj.

Szóval nem akartam. Se költözni, se új álmokat keresni magamnak a régi helyett. De valamiért senki nem kérdezett.

Úgyhogy most itt vagyok. Új társaimmal egy számomra ismeretlen terepen...

Meglátjuk, mi sül ki belőle.

pexels-photo-221491.jpeg


Hogy is mondta Móka Miki?
Véget ért a móka mára...de ha tetszett visszavárlak...nemsokára!

A bejegyzés trackback címe:

https://silverrain.blog.hu/api/trackback/id/tr7212476071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Silver Rain

Friss topikok

Címkék

élet (1) férfiak (1) (1) nők (1) szex (1) vágyak (1) változás (1) Címkefelhő

Archívum

süti beállítások módosítása